Kvällen igår!

Farmor och Farfar kom vid halv 4 och jag satte mig framför tvn och kolla på den i 1,5 timme. Sen va det datan igen och sen va de mat! KYYCKKKLLLINGGGG! (LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL)
Hahaha fan vad gott det va!! Sen efter middan satte jag mig framför datan IGEN till typ halv åtta och sen gick jag och duscha! Sen kolla jag på tv och blev det datan i sängen ( misstolk) och smsa med folk till typ halv tio sen somna jag :P
Det var min JÄTTE intreesanta kväll ;)
Idag blir det att vara hemma med farmor och farfar för mamma och pappa skulle typ till ystad :P
Men ska käka frulle bulle nu!
haaaaaaajjjpoo!
Bjuder på morronbild!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback