GOD JUL!

God jul på er alla eR! Nu är ju det för fan julafton :D :D
Nu i morse fick jag två saker.
Bilder kommer sist! Men idag så ska jag chilla till typ halv tolv sen så ska jag fixa mig och sen
blir det att äta julbord :D
Sen gör jag väl något.. Sen så ska jag kolla på KALLE ANKA för fan :D
Sen ska vi nog öppna alla julklappar ( berättar om dom någon annan dag!)
Sen blir de att äta ännu mer sen såå tv sen sova! Längtar till det där med julklapparna! Vill så fett jävla gärna ha en ny mobil! Men här kommer det jag fick imorse!
Inte bästa bilden men i ser säkert! Typ en massa ögonskuggor!
och så
Någon kroppsperfym typ xD
men vi hörs kanske sen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback